Папа Венедикт ХVІ з нагоди ХVІІІ Всесвітнього дня хворого 11 лютого 2010 р.З нагоди літургічного відзначення Пречистої Діви Марії з Люрду і ХVІІІ Всесвітнього дня хворого, який цього року проходив під гаслом «Церква на служінні з любов’ю до хворих» та 25-річчя Папської Ради у справах душпастирства медичних працівників Святіший Отець Венедикт ХVІ вранці 11 лютого очолив Божественну Літургію у ватиканській базиліці святого Петра, яка була випереджена процесійним походом з мощами святої Бернадети від замку святого Ангела до базиліки святого Петра у Ватикані.
У Святій Літургії брали участь тисячі хворих, їхніх рідних та осіб, які ними піклуються, а також волонтерів УНІТАЛСІ, італійської асоціації, яка займається прощами хворих до Люрду та до інших відпустових місць. Свята Бернадета з Люрду в РиміДо Риму 9 лютого в 17 годині місцевого часу прибули мощі святої Бернадети Субіру, які були виставлені в Папській Базиліці Santa Maria Maggiore. Саме на цей день припадає річниця першої появи Непорочної Діви Марії 14-річній французькій дівчинці Бернадетті Субіру 1858 року в містечку Люрді, до якого тепер щороку з’їжджаються мільйони прочан, серед яких чимало і з України. З цієї нагоди в Папській Базиліці Santa Maria Maggiore розпочалися дводенні моління за участю духовенства, монахів та монахинь різних згромаджень, прочан з Італії і інших країн світу. Перші покликання до Богопосвяченого життя серед українських заробітчанок в ІталіїВ неділю 31 січня на запрошення всечеснішого о.Тараса Галавая та з благословення Апостольського візитатора для українців греко-католиків в Італії та Іспанії владики Діонізія Ляховича, ЧСВВ до Модени прибув владика Іриней Білик, ЧСВВ – Канонік Папської Базиліки Santa Maria Maggiore, який очолив Архієрейську Літургію та уділив Архієрейське благословення всім присутнім на Богослуженні українським заробітчанам, заохотивши їх і надалі давати тут, на чужині, своїм життям і працею добре свідчення побожності, чесної праці і високої національної духовної культури нашого народу.
Свято Стрітення Господнього у Ватикані2 лютого, за григоріянським календарем, тобто за новим стилем свято Стрітення Господа нашого Ісуса Христа, якe завершує різдвяний цикл пожертвуванням Ісуса Господеві та пророцтвом праведного Симеона і відкриває шлях, що веде до Пасхи. Це свято відзначаємо на спогад події, яка відбулась сорокового дня після народження Ісуса, коли Пречиста Діва Марія і Святий Йосиф принесли новонародженe Дитя до єрусалимського храму, щоб пожертвувати Господеві. Їм назустріч вийшов праведний старець Симеон та пророчиця Анна. Це свято має за основу подію, записану в 2 розділі Євангелії від святого Луки (див. Лк 2,22-39). У цей день у церквах посвячують свічки, як символ того, що Христос – це світло світу. 2 лютого – це також Всесвітній день Богопосвячних осіб, встановлений 1997 року святої пам’яті Папою Іваном Павлом ІІ. Це день особливої призадуми над монашим життям i молитов за покликання, як до священичого, так і до монашого життя. Папа Венедикт XVI з нагоди закінчення Тижня молитов за єдність християнТиждень молитов за єдність християн, який триває від 18 до 25 січня, у Римі закінчився традиційно – богослужінням Вечірні у Папській базиліці святого Павла поза мурами, яку очолив Святіший Отець Венедикт XVI і в якій взяли участь представники Церков та Церковних спільнот, присутніх у Вічному Місті. Цього року тема цього традиційного екуменічного Тижня взята з 24-го розділу Євангелії від святого Луки. «Ви є свідками всіх цих подій» (Лк 24,48). Під час проповіді Вселенський Архієрей пригадав постать Апостола Народів, адже саме в цей день Церква латинського обряду відзначала свято навернення святого Павла, який з переслідувача Церкви став жертвою переслідувань за Євангелію, закінчивши своє життя мученицькою смертю. Навернення святого Павла, як знаємо, сталось в дорозі до Дамаску, коли Савло, завзятий ворог і переслідувач християн, став Павлом – вірним послідовником Христа та проповідником Його Євангелія. Тиждень молитов за єдність християн завершується саме в цей знаменний празник, пригадуючи, що не може існувати справжнього екуменізму без навернення серця. |